Bez aaa -

Grupa Veolia w Polsce rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”, której celem jest zwiększanie świadomości na temat odpowiedzialnego korzystania z ciepła. Tegoroczna edycja podkreśla, że prawdziwy komfort nie oznacza „więcej”, lecz opiera się na mądrej równowadze, a codzienne decyzje podejmowane w naszych domach mogą realnie wpływać na środowisko, zdrowie i wysokość rachunków.

Kampania Veolii odwołuje się do codziennych, bliskich sytuacji, takich jak chwile odpoczynku, regulowanie temperatury na grzejniku czy dbanie o ciepło w rodzinnym mieszkaniu. Te obrazy przypominają, że odpowiedzialne korzystanie z energii jest naturalną częścią codziennego życia, a nawet niewielka zmiana – choćby obniżenie temperatury o jeden stopień – może przynieść widoczne korzyści.

„Prosty gest, realna zmiana”

Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” pokazuje, że każdy z nas może realnie wpływać na przyszłość. Obniżenie temperatury w mieszkaniu o jeden lub dwa stopnie to działanie proste, a zarazem korzystne zarówno dla środowiska, jak i dla zdrowia. Chcemy inspirować mieszkańców do świadomego korzystania z energii i wspólnie budować zrównoważoną przyszłość – mówi Luiz Hanania, prezes zarządu, dyrektor generalny Grupy Veolia w Polsce.

Głos Regeneracji – nowy kierunek komunikacji Veolii
Tegoroczna edycja kampanii wpisuje się w nową strategię komunikacji Veolii – Głos Regeneracji. To podejście oparte na uważnym słuchaniu potrzeb mieszkańców i tworzeniu rozwiązań, które łączą wygodę codziennych wyborów z troską o środowisko.

“Stopień mniej znaczy więcej” idealnie wpisuje się w ideę Głosu Regeneracji. Odpowiada na realne potrzeby ludzi, a jednocześnie zachęca do prostych działań, które mają pozytywny wpływ na klimat. To przekaz, który nie tylko informuje, ale motywuje do świadomych decyzji – bo zmiana zaczyna się od nas – podkreśla Natalia Rybarczyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.

Komfort to równowaga
Kampania przypomina także, że przegrzewanie mieszkań nie zwiększa komfortu. Utrzymanie optymalnej temperatury wspiera zdrowie, poprawia jakość snu i ogranicza zużycie energii. Codzienne, bliskie ujęcia wykorzystane w kampanii – dłonie regulujące grzejnik, rodzinny odpoczynek czy spokojny wieczór w domu – podkreślają, że troska o ciepło to prosty, naturalny element odpowiedzialnego stylu życia.

Kampania bliżej mieszkańców
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, tegoroczne działania kampanii pojawią się w miejscach, które towarzyszą mieszkańcom na co dzień – w przestrzeni miejskiej, radiu, internecie i mediach społecznościowych. Chcemy, aby idea mądrego korzystania z ciepła była obecna w naturalny sposób podczas: przejazdów komunikacją, spacerów po mieście czy codziennego korzystania z telefonu. Ważnym elementem kampanii pozostaje również strona www.stopienmniej.pl, gdzie mieszkańcy znajdą praktyczne wskazówki dotyczące zdrowego, wygodnego i efektywnego korzystania z ciepła.

Do tegorocznej edycji kampanii dołączyło 28 miast i miejscowości, w których Grupa Veolia jest obecna i oferuje swoje usługi systemowe: Poznań, Łódź, Buk, Chrzanów, Czerwonak, Gniew, Katowice, Kraśnik, Leżajsk, Lidzbark Warmiński, Lubliniec, Międzyrzec Podlaski, Nowy Dwór Mazowiecki, Orneta, Pasłęk, Słupca, Sosnowiec, Szczytno, Sztum, Świebodzin, Świdnik, Świecie, Tarnowskie Góry, Trzcianka, Trzemeszno, Trzebinia, Września, Zamość.

plakat smzw -