Strefa Klienta
Veolia Szczytno
ul. Solidarności 17
12-100 Szczytno
NIP: 7451806387
REGON: 280305567
KRS: 0000308650
Janusz Panasiuk
Prezes Zarządu
Patrycja Adamczak
Członek Zarządu
Taryfy

Chcesz poznać szczegóły dotyczące taryf – sprawdź tutaj

Wnioski

Pobierz wniosek i złóż do Biura Obsługi Klienta

eBOK

Zaloguj się do ebok Veolii www.ebok.veolia.pl

Pogotowie Ciepłownicze

Zgłaszanie awarii i uszkodzeń

Biura Obsługi Klienta

Sprawdź przerwy w dostawie Komunikaty

Biuro Obsługi Klienta udzieli Państwu wszelkich informacji na temat:

  • formalności niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży ciepła;
  • aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmiany danych strony umowy;
  • możliwości korzystania z ciepła systemowego przez cały rok i podłączenia ciepłej wody użytkowej;
  • warunków zmiany zamówionej mocy cieplnej;
  • zasad modernizacji węzłów cieplnych, w tym również rozbudowy węzłów centralnego ogrzewania;
  • świadczenia usług okołociepłowniczych;
  • wystawionych faktur za ciepło;
  • aktualnej taryfy dla ciepła / cen i stawek taryfowych.

Z przyjemnością informujemy, że Veolia Szczytno Sp. z o.o. z myślą o naszych Klientach uruchomiła na stronie internetowej www.ebok.veolia.pl bezpłatny serwis dla Klientów w postaci eBOK. To nowoczesny i wygodny sposób na to, aby śledzić stan swojego konta, rozliczeń oraz zużycie ciepła. Spełniając oczekiwania wielu Klientów i dbając o środowisko naturalne Veolia Szczytno Sp. z o.o. oferuje dodatkowo przesyłanie faktur drogą elektroniczną w postaci e-faktury. Korzyści z korzystania z tej nowej i nowoczesnej usługi przedstawiamy poniżej.

Godziny otwarcia
Od poniedziałku do piątku
godz. od 7:00 do 15:00
e-mail
veoliaszczytno@veolia.com