Strefa Klienta
Veolia Szczytno
ul. Solidarności 17
12-100 Szczytno
12-100 Szczytno
NIP: 7451806387
REGON: 280305567
KRS: 0000308650
Janusz Panasiuk
Prezes Zarządu
Patrycja Adamczak
Członek Zarządu
Biura Obsługi Klienta
Sprawdź przerwy w dostawie Komunikaty
Biuro Obsługi Klienta udzieli Państwu wszelkich informacji na temat:
- formalności niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży ciepła;
- aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmiany danych strony umowy;
- możliwości korzystania z ciepła systemowego przez cały rok i podłączenia ciepłej wody użytkowej;
- warunków zmiany zamówionej mocy cieplnej;
- zasad modernizacji węzłów cieplnych, w tym również rozbudowy węzłów centralnego ogrzewania;
- świadczenia usług okołociepłowniczych;
- wystawionych faktur za ciepło;
- aktualnej taryfy dla ciepła / cen i stawek taryfowych.
Z przyjemnością informujemy, że Veolia Szczytno Sp. z o.o. z myślą o naszych Klientach uruchomiła na stronie internetowej www.ebok.veolia.pl bezpłatny serwis dla Klientów w postaci eBOK. To nowoczesny i wygodny sposób na to, aby śledzić stan swojego konta, rozliczeń oraz zużycie ciepła. Spełniając oczekiwania wielu Klientów i dbając o środowisko naturalne Veolia Szczytno Sp. z o.o. oferuje dodatkowo przesyłanie faktur drogą elektroniczną w postaci e-faktury. Korzyści z korzystania z tej nowej i nowoczesnej usługi przedstawiamy poniżej.
Godziny otwarcia
Od poniedziałku do piątku
godz. od 7:00 do 15:00
godz. od 7:00 do 15:00
e-mail
veoliaszczytno@veolia.com