Drodzy Klienci
W związku z trwającą pandemią koronawirusa COVID-19, pragniemy zapewnić, że priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników. Wobec tego zdecydowaliśmy się wprowadzić ograniczenia w funkcjonowaniu Biur Obsługi Klienta (BOK), co skutkuje brakiem możliwości załatwiania spraw osobiście.
Uwaga: niniejszy komunikat nie dotyczy klientów objętych zdalnym systemem odczytowym UPR.
Przyjęte umowne zasady rozliczeń za zużytą energię cieplną obejmują comiesięczne odczyty urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych zainstalowanych w węzłach cieplnych. W celu wyeliminowania bezpośredniego kontaktu prosimy Państwa o odczytanie i przesłanie do nas wskazań swoich urządzeń w formie telefonicznej, SMS lub mailowej. Terminem podania odczytów będzie ostatni roboczy dzień każdego rozliczanego miesiąca, tj.:
Marzec | 31.03.2020r.(wtorek) |
Kwiecień | 30.04.2020r. (czwartek) |
Maj | 29.05.2020r. (piątek) |
Czerwiec | 30.06.2020r. (wtorek) |
Brak informacji z Państwa strony będzie skutkował wprowadzeniem odczytów szacunkowych do rozliczeń zużytej energii cieplnej. W przypadku problemów technicznych, wątpliwości lub ewentualnych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w podanych lokalizacjach.
BOK Świecie i Gniew, tel. 692-499-930, e-mail: katarzyna.gladek@veolia.com
BOK Bytów, tel. 697-450-782, e-mail: maria.fuczka@veolia.com
BOK Sztum, tel. 602-656-201, e-mail: anna.kalbukowska@veolia.com
BOK Lidzbark Warmiński, tel. 667-806-636, e-mail: beata.wilkaniec@veolia.com
BOK Orneta i Dobre Miasto, tel. 722-021-916, e-mail: justyna.swierszcz@veolia.com
BOK Pasłęk, tel. 668-452-147, e-mail: malgorzata.wasiuk@veolia.com
BOK Przasnysz i Modlin, tel. 722-020-050, e-mail: tomasz.szkalinski@veolia.com
Informacja jest ważna do odwołania. Pozostajemy do Państwa dyspozycji i służymy pomocą.
Dziękujemy Państwu za zaufanie i wyrozumiałość.